Lilypie Kids Birthday tickers

GenGs BloGs

Aug 17, 2011

~ AndaI AkU meMpuNyai DuA HaTI ~



SekUat n semampun mane aku harus tempuh... Seteguh mana kaki ini mampu berdiri seadanya...menahan segunung dugaan yang semakin sesak sehela...Aku buntu..aku bingung dgn semua ini....
Di kala sang Adam mula memberikn sinar bahagia...aku tewas dgn dugaan itu...
Ya Tuhan..mengapa semua ini berlaku ke atas diriku...
Sentiasa mengenal erti kecewa dari bahagia..
Tatkala itu aku sedar bahawa ALLAH menyayangiku dgn memberikan dugaan dan ujian seberat ini namun...
Aku harus tersedar dari smua ini bahawa..dugaan yg menimpa aku hanyalah seketul batu kecil berbanding mereka yang lain di luar sane...
Andai aku mempunyai dua hati...
akan aku bahagikan kepada dua kisah hati...
Sebahagian untuk bahagia...dan sebahagian lagi untuk kecewa...
Kecewa itu sakit...namun itu bukan persoalan hidup...
Aku tertanya2...menjadi tanda soal yang begitu banyak berpinar2 kat kapla otak aku..
Mengapa lelaki susah n sukar untuk setia?
Mengapa lelaki sangat sukar untuk menyayangi orang yang menyayangi mereka?
Mengapa lelaki itu egois..?
Kita xberhak untuk bertanya..kerana itu sememangnya lelaki...
Kdg2 aku mengeluh bertapa penatnya menangis...kecewa n sakit hati...namun aku harus tabah dan hanya mampu tersenyum kerana senyum itu penawar duka...:)

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...