GenGs BloGs

Jom..JoiN GunA EmaiL jErr...^^"

Jul 16, 2011

~ PengHuni dAlaM si CroCs ~

" Ha...ary ni cuaca panas....Alhamdulillah..." Cik Aty aku dok membebel...

Ary ni cuaca panas...dh 2 3 ary ujan. Kain baju pun xkering. Alhamdulillah ary ni matahari datang.. Syukran ya Allah... ^_^... Aku pun menarik bakul baju yg di dlmnyer ade baju2 basah. Huu...'berat nanang'.. 2 ary punyer baju beb..aduhh..

Aku pun menarik bakul baju tersebut ke pintu dapur...Buka2 pintu cari 'selipor'..La...mne perginya selipar aku ni..Ni lau xkeje anak sedara aku dok suke benor pakai selipor aku..sape lg..Haisshh..saiz selipor pun nk same dgn saiz selipor anak sedara..(tp xcukup same lg la..hahaha)...

Jengah punyer jengah..nmpk la selipor crocs abg aku... Besau lak! xpela...pakai je la dr xde.. Aku pun pe lg..dgn segera menyarung kaki ke selipor tersebut.. Dh mcm Ronald MacDonald lak aku rase...Hahaha... Toing3~

Syok punyer syok jemur baju..aku terasa something je kat ibu jari aku..Pe ek.. Argghh..air ujan kot..yela kasut dibiarkn kat luar..air ujan pun bertakung la..tp yg peliknya lembik2 semacam je... Aku pun rase xsedap aty tanggalkanlah kasut tu dr kaki aku..n then tgk pe dlmnya..

"Makkkkk!!!"

Argggghhhh...katak!! Eeeee....aku dh la xsuke katak...geli2!!! Tobat2..pas ni xmo dah pakai kasut tu.... T_T



:: Jangalah sesuka aty nak pakai kasut orang lain lagi yer...T_T ::

5 comments:

  1. jom panggang katak.. kita buat BBQ.kekeke..

    teringat peristiwa feza dgn binatang y feza geli. perasaan geli mmg susah nak digambarkan kan.haha

    ReplyDelete
  2. buat sup katak pn boleh tu.ngeee.. euwww..

    ReplyDelete
  3. hahaha...syah wat kan tuk feza nak..haiyyaakkk..ambik kamoo...hehehe

    ReplyDelete
  4. orait jugak.sha buat kan ea. bagus utk kesihatan tu.. hek2.jgn lupa poskan

    ReplyDelete
  5. hahaha..xrela i menanggung utk memegang kegelian kelicinan kulit katak itu utk dipotong2...eee...no3....huuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...