GenGs BloGs

Jom..JoiN GunA EmaiL jErr...^^"

Jun 21, 2011

Setiap dari kita mempunyai 1001 cerita..Chill~

Bahasa yang paling manis adalah SENYUMAN....


Jadi jom la kiter senyum mcm pak cik ni senyum..pkcik ni pun pandai senyum kan..heee..saje berseloroh sblm nk membebel kat entry ni..huhuhu..

Perasan x..bape lame dh kt idup kat dunia ni..? 20 taun? 30 taun? hurmmm..aku dh 24 taun idop kat dunia ciptaan Allah ni  (alhamdulillah..^^)..bermcm2 cerita lau nk di kongsi...huuu...suka duka..lawak mawak..(bhse pe ntah..ngeh3~)..mcm2 yang berlaku setiap dari kt kan..tol x? cuma ade sesetengah tu yg suka story mory kat org laen..ade lak sesetengah tu suke pendam mendam..n de lak g yg suke luah tp bkn dgn berfacemuka dgn org tp menulis..haa..mcm aku la...kot... Ala..bkn ape. lau kt menulis ni..ilang sikit beban yg ditanggung,terluah la jgk. Lau luah kat org,ssh nk dipercayer org yg mendengar,bkn ape..dh terkena punyer psl. kwn mkn kwn..hahaha..(pdn dgn muker aku)..&_&

Nk dijadikan cerita semua org de pgalaman idop msg2 kan..xkira tue ke muda ke..baby pun ade ce ceiter mereka..xcaye?? haaa..ang pa semua mai ramai2 tgk video ni naaa...

pas tgk ang pa reramai mai habaq kat aku..pa cita dgn baby ni..ajaib woo...^_^

Korg caya dak,awai taun ni aku jadi cikgu..(ala...cikgu praktikal jer....). cikgu jugak kan..huhuhu...mcm2 pengalaman n kenangan aku dpt..t lau ang pa smua nk tau..aku share story mory len kali ek.. apa pun ang pa smua kena la baca..lau dak..syokkk sesorg la aku menaip ce ceciter kat entry aku ni..huhuhu... k la..sambong len kali ek..daaaa...
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...