GenGs BloGs

Jom..JoiN GunA EmaiL jErr...^^"

Jun 21, 2011

Meditasi Mata...

Haaaa...bg sesape yg letih baru lek dari keje ke..tensen dgn study ke..meh2..(mari tuan puan dgr ini cerita...suami saya asyik balik awl saja....) eh..melalut lak aku..huhuhu.. meh kiter same2 cuci mata jap... korg tgk n perhatikan k..sape yg terer n xgeli geleman..mmg lu org HEBAK la..



Ha..ni bg sesape yg tgk gambar ni tumpuan dia statik je xgerak n xpening kepala tu mksudnya seseorg tu berada dlm keadaan stabil n xtensen...sebaliknya lau de yg pening2 mcm nk pitam n nmpk gambar ni bergerak2 tu mknenya korg tgh tensen n de mslh la tu bermain kat kepala korg..(de byk burung2 yg dok berterbangan kat ats kepala nun..hehehe..juz joke...



ish3...gmbr pe ni? unik kan..pd aku unik..cntik menarik tertarik kau mmg debom...kebabom!..hahaha... nk tgk lagi x? jommm...korg xde yg geli2 kan...kate mak aku sape yg geli2 t dpt suami hensem..hahaha




Lau berani tatap itu gambar lelama..setahan yg mungkin..seploh minit? setengah jam? up to korg la nk tgk bape lme lau xgeli geleman..bg penggemar ular leh la tgk lelama..bg yg penggeli ular..kim slm bebanyak nk tgk kan..hehehe..maap2 ketepi3..haa..yg ni last..tgk la puas2 ea...chill~



Sekian dari cik tatam.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...